Platformă integrată pentru distribuție B2B
Flux de lucru complet: Vânzări - Comandă client - Comandă furnizor și livrare - Livrare client.
Portal self-service pentru clienți: Clienții B2B pot solicita produse din stoc, pot primi oferte și pot trimite comenzi.
Management furnizori: Optimizați comenzile furnizorilor în corelație directă cu cererea clienților, urmăriți livrarea comenzilor furnizorilor.
Automatizare depozit: produsele sunt urmărite cu coduri goale de la recepție până la livrare. Recepția și livrarea sunt complet automatizate și digitalizate.
Aplicație dedicată cititorului de coduri de bare: aplicație specifică disponibilă pentru cititoarele de coduri de bare care permite potrivirea în timp real a articolelor comenzilor sau ofertelor direct pe teren, în timpul activităților de recepție sau livrare.
Motor de prețuri pentru vânzări: prețurile sunt aprobate pe baza unor tarife predefinite, în funcție de client și tipul de produs.
Eficiența personalului back office: acces la date în timp real, fluxuri de lucru pentru aprobare.
Rapoarte și tablouri de bord în timp real: bazați-vă deciziile pe analiza datelor în timp real.
Integrare: integrare predefinită cu sistemele ERP
Covers the full distribution cycle—from sales and customer ordering to provider orders, deliveries, and returns—on a single integrated platform
Empowers wholesale customers to check product availability and pricing, request quotes, submit orders, and track their order status directly through a branded portal—enhancing autonomy and reducing support load
Automatically correlates provider purchase orders with customer demand in real time. Facilitates order optimization, status tracking, and supplier performance monitoring for full supply chain traceability .
Enables digital, barcode-driven tracking from goods receipt to dispatch. Works with a dedicated barcode-reader app for real-time validation of orders and inventory updates—eliminating paper, errors, and delays
Applies predefined rules and fee structures to set prices per customer and product type. Ensures consistency and compliance, while support for approval workflows gives back‑office staff real-time control
Includes live dashboards, operational metrics, and dynamic reporting to support informed decision-making. Offers out-of-the-box connectors for ERP systems to ensure seamless data synchronization
Attachment | Size |
---|---|
Descoperă soluția | 6.26 MB |