Vision App Maker este o platformă matură, cu peste 100 de implementări pentru diverse industrii: bancar, asigurări, auto, farmaceutic, servicii, guvernamental, distribuție, turism, servicii pe teren.
- Construirea ușoară a unei noi aplicații de la zero
- Integrați platformele existente și sistemele legacy într-o aplicație unificată
- Digitalizează-ți fluxurile de lucru prin reproiectarea proceselor de business
- Îmbunătățiți viteza și agilitatea integrării afacerilor
- Optimizați operațiunile cu procese pregătite pentru o evoluție rapidă
- Stimulați inovația prin crearea rapidă de produse și servicii digitale inovatoare
- Accelerează transformarea
- Simulați software-ul funcțional mult mai devreme în ciclu, permițând echipei de proiect prototiparea iterativă și dezvoltarea agilă
- Construiți ușor o aplicație nouă de la zero sau integrați sistemele vechi într-o aplicație unificată
- Digitalizează-ți fluxurile de lucru prin reproiectarea proceselor de business
- Stimulați inovația prin crearea rapidă de produse și servicii digitale inovatoare
Accelerați dezvoltarea de aplicații cu platforma noastră low-code, permițând echipelor să construiască, să implementeze și să scaleze rapid aplicații personalizate cu un minimum de codare. Îmbunătățiți-vă afacerea cu instrumente intuitive de tip drag-and-drop, integrare perfectă și un timp de lansare pe piață mai rapid - toate fără a compromite funcționalitatea sau flexibilitatea.
Optimizați și automatizați operațiunile afacerii dvs. cu platforma noastră BPM. Concepută pentru a optimiza fluxurile de lucru, a îmbunătăți eficiența și a spori colaborarea, platforma noastră oferă instrumente puternice pentru modelarea, monitorizarea și gestionarea proceselor, permițând o luare mai rapidă a deciziilor și o productivitate sporită în întreaga organizație.
- Crearea de documente sau inserarea de fișiere și imagini prin scanere, e-mail, import în bloc etc.
- Fluxuri de lucru de aprobare pentru versiunea curentă a documentului
- Utilizare nelimitată a câmpurilor de metadate (descriptori) pentru clasificare și căutare
- Indexare și căutare full-text, inclusiv text extras din documente scanate prin OCR
- Încărcarea documentelor electronice prin metoda „drag-and-drop”
- Mecanisme de detectare a fișierelor duplicate
Fluxurile pot fi simple sau complexe, de la aprobarea achizițiilor până la gestionarea creditelor sau soluții back-office.
Definirea tipurilor de date simple și complexe, a cardinalităților, listelor, parametrilor și entităților pentru orice tip de aplicație.
Poate fi conceput de orice utilizator care are capacitatea de a scrie formule în Excel. Puteți implementa cu ușurință scorare, escaladare și notificări sau puteți gestiona modul în care informațiile sunt afișate și procesate în interfață, documente și rapoarte.
Generați o interfață de utilizator responsivă, accesibilă din orice browser web sau dispozitiv mobil. Construiți aplicații cu o singură pagină, oferind o experiență fluidă, asemănătoare desktop-ului.
Permite integrarea cu orice sistem printr-un mecanism de plugin. Datele pot fi importate din ERP, CRM, DMS sau sisteme vechi și pot fi utilizate ulterior în fluxuri de lucru, reguli, interfețe și șabloane de documente.
Aceeași experiență de utilizare pe toate canalele: Portal intern – Portal extern – Mobil – Infokiosk - API
Attachment | Size |
---|---|
Descoperă tehnologia | 4.36 MB |