Platformă integrată pentru industria auto
Soluție complet integrată pentru gestionarea relației cu clienții și a stocului de mașini, reunind funcționalități de vânzări, post-vânzare, service (garanție și post-garanție) și portal pentru clienți.
Omnichanel
Portal de autoservire pentru clienți
Aplicație mobilă
Managementul clienților
Oferă instrumentele esențiale pentru a interacționa strategic cu clienții și potențialii clienți, permițând companiei să cultive relații cu clienții bazate pe încredere și loialitate, sporind în același timp productivitatea echipei.
Managementul Vehiculelor
Organizați și urmăriți informațiile despre vehicule, vehicule vândute, reparate sau în curs de vânzare.
Date complete și precise, în timp real, despre proprietar, istoricul serviciilor prestate sau alte detalii precum comisioanele de vânzare și prețul.
Serviciu
Stabilește fluxuri de lucru standardizate pentru servicii post-vânzare, evaluări ale daunelor de asigurare și multe altele, permițând companiei dumneavoastră să gestioneze, să livreze și să mențină controlul eficient asupra serviciilor, resurselor și rezultatelor financiare.
Achiziţie
Administrați fluxul de achiziții în toate fazele și detaliile. Controlați evaluarea, aprobările și acțiunile în corelație directă cu cazul de vânzare.
Comisionul de vânzări
Îmbunătățiți comunicarea internă și colaborarea în echipă, oferiți informații esențiale într-un singur loc și în corelare cu întreaga organizație.
Instrumente și tablouri de bord
Platforma oferă instrumente precum Calendar și Tablou de bord pentru activități, implementate special pentru optimizarea și automatizarea eficienței angajaților din companiile auto.
Special features
Omni‑Channel Customer Engagement
Engage customers effectively through integrated digital channels—web portals, mobile apps and sef-servie robots—alongside in-person interactions, centralizing communication and boosting loyalty
Vehicle Inventory & History Management
Track every vehicle—from acquisition to sale or service—with detailed histories covering owners, pricing, and warranty information for precise, real-time inventory control
Standardized After‑Sales & Warranty Workflows
Automate service operations, warranty claims, and insurance handling through structured workflows for efficient, compliant service delivery and improved customer experience
Automated Sales Commission Engine
Simplify sales management with built-in commission calculation tools tied to sales cases and performance, enhancing transparency and team productivity
End‑to‑End Acquisition Pipeline Control
Manage the full acquisition lifecycle from vehicle evaluation and approval to integration with sales modules, providing visibility and control across operations
Role‑Specific Dashboards & Productivity Tools
Equip teams with tailored dashboards (calendars, activity panels) and operational tools designed to optimize tasks and workflows specific to sales, service, and admin roles