Platformă integrată pentru industria auto

Soluție complet integrată pentru gestionarea relației cu clienții și a stocului de mașini, reunind funcționalități de vânzări, post-vânzare, service (garanție și post-garanție) și portal pentru clienți.

Omnichanel

Portal de autoservire pentru clienți

Aplicație mobilă

Managementul clienților

Oferă instrumentele esențiale pentru a interacționa strategic cu clienții și potențialii clienți, permițând companiei să cultive relații cu clienții bazate pe încredere și loialitate, sporind în același timp productivitatea echipei.

Managementul Vehiculelor

Organizați și urmăriți informațiile despre vehicule, vehicule vândute, reparate sau în curs de vânzare.

Date complete și precise, în timp real, despre proprietar, istoricul serviciilor prestate sau alte detalii precum comisioanele de vânzare și prețul.

Serviciu

Stabilește fluxuri de lucru standardizate pentru servicii post-vânzare, evaluări ale daunelor de asigurare și multe altele, permițând companiei dumneavoastră să gestioneze, să livreze și să mențină controlul eficient asupra serviciilor, resurselor și rezultatelor financiare.

Achiziţie

Administrați fluxul de achiziții în toate fazele și detaliile. Controlați evaluarea, aprobările și acțiunile în corelație directă cu cazul de vânzare.

Comisionul de vânzări

Îmbunătățiți comunicarea internă și colaborarea în echipă, oferiți informații esențiale într-un singur loc și în corelare cu întreaga organizație.

Instrumente și tablouri de bord

Platforma oferă instrumente precum Calendar și Tablou de bord pentru activități, implementate special pentru optimizarea și automatizarea eficienței angajaților din companiile auto.

Special features
Omni‑Channel Customer Engagement

Engage customers effectively through integrated digital channels—web portals, mobile apps and sef-servie robots—alongside in-person interactions, centralizing communication and boosting loyalty

Vehicle Inventory & History Management

Track every vehicle—from acquisition to sale or service—with detailed histories covering owners, pricing, and warranty information for precise, real-time inventory control

Standardized After‑Sales & Warranty Workflows

Automate service operations, warranty claims, and insurance handling through structured workflows for efficient, compliant service delivery and improved customer experience

Automated Sales Commission Engine

Simplify sales management with built-in commission calculation tools tied to sales cases and performance, enhancing transparency and team productivity

End‑to‑End Acquisition Pipeline Control

Manage the full acquisition lifecycle from vehicle evaluation and approval to integration with sales modules, providing visibility and control across operations

Role‑Specific Dashboards & Productivity Tools

Equip teams with tailored dashboards (calendars, activity panels) and operational tools designed to optimize tasks and workflows specific to sales, service, and admin roles

Meta keywords
Integrated platform for car dealers, Omnichanel, CRM, Vehicles Management, Service Management, Sales Commission, Acquisition
Resources
Attachment Size
Descoperă soluția 10.87 MB

Case Studies