Platformă integrată pentru furnizori de produse și servicii

Procese de vânzări:

  •  Lead generation
  •  New clients acquisition
  •  Up Sales, Cross sales, Renewal and Renegotiation

Procese post-contractare - acoperi contractele anulate și clienții anteriori:

  •  Contracte anulate
  •  Clienți anteriori

Procese contractuale și operaționale - se aplică bazei de clienți existenți și constau în:

  •  Abordare bazată pe segmentarea clienților
  •  Activități de gestionare a portofoliului
  •  Evaluarea riscurilor portofoliului clienților
  •  Activități operaționale specifice: Comenzi, Livrare, Mentenanță, Informații, Cereri, Reclamații, Serviciu Clienți, Dezvoltare, Colectare și Păstrare

Procese administrative - mecanism complex pentru controlul automat al ofertei comerciale bazat pe parametri, reguli și nivel de autoritate predefinite:

  •  Administrarea catalogului de servicii
  •  Administrarea catalogului de prețuri 
  •  Administrarea ofertelor comerciale 
  •  Managementul modelelor de contracte
  •  Parametri comerciali
Autoservire pentru clienți

Oferiți clienților servicii interactive și extrem de personalizate pe web. Permiteți-le să interacționeze cu ușurință cu compania dvs. și să acceseze informațiile lor, inclusiv contracte, situații financiare, cazuri de asistență și multe altele. Comunicați cu clienții și lucrați mai eficient.

Vânzări și Managementul Clienților

Automatizează procesul de vânzări și optimizează ciclul de viață al cererii și ofertei. Concentrează-te pe ceea ce are nevoie clientul tău, evitând pierderea de timp și resurse.

Managementul contractelor

Digitalizați și automatizați procesul de generare și aprobare a contractelor. Îmbunătățiți controlul contractelor și optimizați resursele aferente.

Operațiune

Optimizați operațiunile, îmbunătățiți eficiența și livrarea și reduceți costurile cu tehnologii automatizate care cresc productivitatea enorm.

Inventar și pachete comerciale

Combinați produse, servicii și piese în pachete flexibile. Definiți prețurile comerciale, declarațiile contractuale, regulile de afaceri, limitele de autoritate, piața țintă și lansați automat pachetele ca articole de catalog.

Administrare

Ajustați comportamentul platformei cu funcționalități puternice de administrare. Serviciile, articolele și mentenanța dispozitivelor, gestionarea costurilor, acțiunile de vânzări, listele de prețuri, administrarea tehnică, portofoliul și locațiile etc. sunt entități complet administrabile din interfața platformei.

Special features
Comprehensive Sales Automation

Streamlines the entire sales lifecycle—from lead generation and client acquisition to upselling, cross-selling, renewals, and renegotiations.

Advanced Contract and Portfolio Management

The platform offers robust tools for managing client portfolios, assessing risks, and handling various operational processes such as orders, deliveries, maintenance, and customer service

Dynamic Administrative Controls

Provides a sophisticated mechanism for automating and controlling commercial offerings. Users can manage service and pricing catalogs, commercial offers, contract models, and commercial parameters based on predefined rules and authority level

Integrated Customer Self-Service Portal

The platform includes a customer self-service portal that allows clients to access their information, including contracts, financial statements, and support cases

Efficient Inventory and Commercial Package Management

Enables the creation of flexible commercial packages by combining products, services, and parts. Users can define commercial prices, contract statements, business rules, and target markets, ensuring efficient inventory and package management

Robust Administrative Interface

Offers a powerful administrative interface that allows for the management of services, devices, maintenance, cost management, sales actions, price lists, technical administration, and client portfolios

Meta keywords
Integrated platform for Products and Services Suppliers, Customer Self Service, Sales and Client Management, Contract Management, Operation, Inventory and Commercial Packages, Administration
Resources
Attachment Size
Descoperă soluția 7.14 MB

Case Studies