Infrastructură și DevOps

Descrierea locului de munca

Misiunea noastră este de a dezvolta cunoștințele specifice, abordarea potrivită și instrumentele software adecvate pentru a crește avantajul clienților noștri în parteneriatele de digitalizare și automatizare. Agregăm date, oameni și procese într-o viziune coerentă, reinventând locul de muncă cu ajutorul inteligenței artificiale, automatizării și Internetului Lucrurilor. Sprijinim organizațiile să își digitalizeze activele, procesele operaționale și serviciile pentru clienți, astfel încât să poată exploata conexiunile digitale și fizice dintre sisteme, oameni, locuri și lucruri. Căutăm un coleg organizat pentru a se ocupa de activitățile de Suport și DevOps, precum și de Infrastructura Viziunii.

Trimiteți CV-ul dumneavoastră la daniel.matea@vision.ro

Responsabilitati

Acest rol este de inginer de asistență de linia 1/2 și poate fi cunoscut și ca inginer Helpdesk, inginer tehnic sau inginer DevOps.

  • Gestionați procesele de construire și lansare în mai multe medii și infrastructură;
  • Calificarea și documentarea problemelor semnalate de clienți;
  • A fi primul punct de contact pentru clienții care solicită asistență tehnică prin telefon sau e-mail;
  • Monitorizarea infrastructurii interne a companiei;
Cerinte
  • Înțelegerea arhitecturii și designului infrastructurii (Windows, HyperV, Securitate, IIS, Apache)
  • Cunoștințe de bază despre rețele
  • Capacitatea de a gestiona mai multe proiecte și relații simultan